آخرین اخبار

بوی بازیکن‌سالاری از والیبال می‌آید!

در روزهای اخیر زمزمه‌هایی از تیم ملی والیبال به گوش می‌رسد که چندان خوشایند نیست.

اشتراک گذاری
30 تیر 1402
کد مطلب : 6294

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ نتایج درخشانی کسب نکرد و در نهایت نتوانست عنوانی بهتر از چهاردهمی در بین ۱۶ تیم حاضر کسب کند. این عملکرد تیم ملی نقدهای زیادی به همراه داشت، اما برخی‌های دیگر هم تلاش کردند تا نکات مثبت را پیدا کرده و درخصوص آنها اظهار نظر کنند.

بهروز عطایی و دستیارانش پیش از لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ اسامی نفرات مدنظر خود را اعلام کردند که در این بین برخی از بازیکنان به بهانه‌هایی از جمله مصدومیت ترجیح دادند قید حضور در تیم ملی را بزنند. مسعود غلامی و علی‌اصغر مجرد از جمله نفراتی بودند که با هماهنگی کادر فنی مرخصی گرفتند تا تیم ملی را در لیگ ملت‌ها همراهی نکنند. امیر غفور، ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر هم با ارسال نامه‌ای به صورت رسمی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

میلاد عبادی‌پور دیگر بازیکنی بود که به دلیل تولد فرزندش و با هماهنگی کادر فنی در پیکارهای لیگ ملت‌ها غایب بود. میثم صالحی دیگر بازیکنی بود که ابتدا مدعی شد مصدوم است و پس از رایزنی راضی شد تا به اردوی تیم ملی برود. هرچند که او در هفته اول جایی در ترکیب تیم ملی نداشت، اما حضورش در ترکیب ایران برای هفته دوم لیگ ملت‌ها هم انتقادهای زیادی را به همراه داشت.

در روزهای اخیر مرتضی شریفی، دریافت کننده تیم ملی والیبال که در جریان بازی‌های هفته سوم دچار مصدومیت شد اعلام کرد که به دلیل شدت مصدومیت نمی‌تواند تیم ملی را در رقابت‌های پیش‌رو (قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه) همراهی کند. حالا از گوشه و کنار خبر می‌‌رسد که دو بازیکن دیگر هم به دلیل مشکلاتی که وجود دارد، تصمیم دارند تا قید حضور در تیم ملی را بزنند.

به نظر می‌رسد این کناره‌گیری‌ها چندان منطقی و عقلانی نیستند و بیشتر جنبه بازیکن‌سالاری دارد. تجربه در تمام رشته‌ها نشان داده که بازیکن‌سالاری آفتی جدی محسوب می‌شود که می‌تواند کار را برای مربیان سخت کند. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا بهروز عطایی و دستیارانش برای مسابقات قهرمانی آسیا می‌توانند تمام نفرات مدنظر خود را در اختیار داشته باشند یا اینکه ناچار هستند تغییراتی را در ترکیب تیم ملی ایجاد کنند.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دو =